Forum Thread: How to Hack MineCraft Servers?

How do I hack minecraft servers to gain everything? I want to hack this server so I can un-ban myself and destroy it. I am running Kali Linux as my operating system(not Virtual Box) so I have every tool anyone got help? the ip for the server is hazmc.com the website is http://mchazard.com

Our Best Hacking & Security Guides

New Null Byte posts — delivered straight to your inbox.

4 Responses

In my opinion you should start on fingerprinting (discovering open ports, services, versions,... )and after you gather reliable information about a vulnerability you exploit it and try to escalate to root to modify the files of the server.

this is not easy and its not 100% but a good fingerprint its like 90% of the job

Look at a few of the tutorials on here, as you have to decide on how to hack it yourself. There's no one way on how to hack something.

I can't find any real tutorials..

USE GOOGLE TRANSLATE TO TRANSLATE THIS

Para hackear un servidor de minecraft, hay muchas formas. Yo os dire las mas comunes. Eso si, no todos son vulnerables. Hay 2 formas: La primera es entrar por puertos y la segundo explotar la vulnerabilidad apache. segunda forma no me se muy bien explotarla pero os dejare el link en para que os informeis y veais algun metodo. Eso si, para explotar esta vulnerabilidad teneis que tener Kali linux. Si no sabeis lo que es, es un sistema operativo para el hacking. Bueno, la mayoria lo desconocen. Asi que vamos con el primer metodo que este lo podeis hacer tranquilamente en windwos que seria entrar por puertos. Bueno os explico como funciona para que lo entendais. Al entrar en una modailad o en algun lobby, nosotros estamos entrando por un puerto que esta abierto. Entonces lo que nosotros tenemos que hacer es entrar por los puertos directamente para saltarnos el login y asi entrar con la cuenta de un administrador o de algun jugador. Aqui os dejo el link para que veais como se hace porque me da pereza escribir tanto xD youtube.com/watch?v=zJnexPYUUnY

Bueno espero que apoyeis el video

Share Your Thoughts

• Hot
  • Active